BESTELLEN EN BETALEN
Alle orders die voor 15:00u worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verstuurd. Doorgaans wordt het dan de dag erna geleverd. Maar we blijven wel altijd afhankelijk van de koeriersdiensten. Wij kunnen dit dus niet garanderen.
Op het moment dat het je niet lukt om je betaling succesvol af te ronden, kun je het best proberen je bestelling nogmaals te plaatsen. Natuurlijk kun je altijd even contact opnemen met de klantenservice bij aanhoudende problemen. Zij kunnen je informeren over eventuele storingen en je verder helpen. Zolang wij geen betaling hebben doorgekregen, wordt er ook niks verstuurd. Het overmaken via ons rekeningnummer is geen optie bij het plaatsen van een order. Je moet altijd afrekenen in de webshop zelf.
Alle transacties zijn in euro en we accepteren de volgende betaalmethodes: iDEAL, Creditcard, Mastercard, Shop pay, Apple pay en Google pay. Alle betalingen die op Helliesfashion.nl worden gedaan zijn beveiligd.
In principe kan dit niet, omdat bestellingen direct worden verwerkt. Je kunt het wel altijd proberen door ons direct te mailen via info@helliesfashion.nl en dan kijken we of het nog mogelijk is. Mocht de bestelling al verzonden zijn dan lukt dat helaas niet meer. Wat je dan kunt doen, is je bestelling na ontvangst aan ons retour sturen.
Als het adres niet compleet of niet correct is, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via chat of mail naar info@helliesfashion.nl. Als je eenmaal een e-mail met verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we je adres niet meer aanpassen. Zorg er daarom altijd voor dat jouw adresgegevens juist zijn ingevoerd voordat je de bestelling plaatst.
Nadat je je bestelling hebt geplaatst en afgerekend, ontvang je altijd automatisch van ons via e-mail een orderbevestiging. Als je deze niet hebt ontvangen zou het kunnen dat deze in je spam/ongewenste email box staat. Nadat de bestelling is verstuurd, ontvang je ook automatisch van ons via e-mail de factuur en een verzendbevestiging met de track & trace code(s). Als het druk is op de digitale snelweg, kan het gebeuren dat de bevestigingsmail niet direct aankomt. Geduld is een schone zaak. Daarnaast wil het wel eens gebeuren dat de mails die we sturen in je spam terecht komen. Check die dus eerst even. En controleer het e-mailadres dat je aan ons hebt doorgegeven bij je bestelling. Mocht daar een fout in zitten dan komen onze mails niet bij je aan. Kom je er nog steeds niet uit? Stuur dan een mail naar onze klantenservice: info@helliesfashion.nl.
VERZENDING EN LEVERING
De verzendkosten voor bezorging aan huis zijn binnen Nederland € 4,95. We leveren in heel Europa. De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je het desbetreffende land selecteert. Bestellingen binnen Nederland boven de €50,- hebben geen verzendkosten.
In de meeste gevallen is het pakket dan ook echt geleverd. Als eerste kun je het beste even navraag doen bij buren voordat je onze klantenservice benadert. Heb je daarna nog steeds geen pakketje binnen? Neem dan contact op met de bezorgdienst. Zij weten vaak precies waar en wanneer een pakket is geleverd. Kunnen zij je niet helpen? Neem pas dan contact met ons op via info@helliesfashion.nl
RUILEN EN RETOURNEREN
Meld het product dat je retour wil sturen alvast aan door een mail te sturen naar info@helliesfashion.nl met daarin je naam en ordernummer. Vul daarnaast het retourformulier volledig in. het retourformulier kan je onderaan deze pagina vinden onder -RUILEN EN RETOURNEREN-. Na ontvangst van je bestelling heb je het recht om binnen 30 dagen na ontvangst je bestelling te retourneren. Indien dit het geval is, volg dan de eenvoudige retourinstructies op het retourformulier en voeg deze bij je retourzending. Zonder ingevuld retourformulier kunnen wij je retour niet in behandeling nemen. Het product dat je retour wilt sturen moet zichtbaar ongebruikt en onbeschadigd bij ons aankomen met alle labels nog aan de items. Elk artikel wordt geleverd in een jute zak met daarbij de bijbehorende barcode/artikelcode. Let op dat bij het retourneren alle artikelen in de juiste verpakking terug worden gestuurd met de juiste barcode en niet in de verpakking van een ander artikel. LET OP: Sale artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Retourkosten worden niet vergoed. Als een artikel na een aantal keer gebruiken (binnen de garantietermijn) defect is kun je op eigen kosten het product terugsturen. De kosten voor het opsturen van een vervangend artikel naar jou is voor onze rekening.
Dit kan, binnen 14 dagen. Meld dit aan bij onze klantenservice (info@helliesfashion.nl) en zeg je dat je de order graag wil omruilen en voor welk artikel je deze wil ruilen. Vervolgens vul je het retourformulier in en stuur je het artikel terug. Als het nieuwe artikel duurder is, moet er geld worden overgemaakt naar onze rekening. Indien het artikel die je wil omruilen goedkoper is, wordt het overige bedrag teruggestort op de rekening waarmee is betaald. Zodra wij het artikel (en het eventuele openstaande bedrag) binnen hebben, wordt het nieuwe artikel opgestuurd.
GARANTIE EN REPARATIE
Kijk altijd eerst bij de algemene voorwaarden of jouw defect binnen de garantie valt. Neem vervolgens contact op met de klantenservice (info@helliesfashion.nl) en meld hier zo uitgebreid mogelijk je defect aan, vermeld hierbij je ordernummer en stuur foto's mee. Vervolgens wordt er gekeken naar een passende oplossing. Een oplossing kan zijn dat het artikel gratis wordt gerepareerd. Als dat niet mogelijk is wordt het artikel omgeruild voor een nieuwe. De artikel kan niet worden omgeruild voor een ander model of variant.
Je hebt een garantietermijn van 30 dagen na aankoop op productiefouten. Daarnaast hebben we een garantietermijn van 2 maanden na aankoop op de aanhechting, rits en/of ritssluiting van onze producten. Mocht dit het geval zijn, dan zullen we het product kosteloos repareren of in zijn geheel vervangen. Die keuze ligt bij ons. Als het product of model niet meer op voorraad is, vervangen we het door een product of model met een gelijke waarde. Alle klachten betreffende productiefouten dienen binnen een termijn van 30 dagen na aankoop bij ons gemeld te zijn. Na dit termijn worden deze klachten niet meer in behandeling genomen. Onze garantie dekt dus alleen productiefouten en ondeugdelijk materiaal, maar geen schade die veroorzaakt is door verkeerd of intensief gebruik, verwaarlozing, blootstelling aan extreme temperaturen, oplosmiddelen, zuren, water, zon (bijv verkleuren/verschieten van de kleur), normale slijtage (bijv. pillen) of transportschade (door luchtvaartmaatschappijen bijvoorbeeld). Daarnaast zijn de kosten voor het retour sturen van het product voor jou. De kosten van het sturen van het gerepareerde product of een vervangend product, zijn voor ons.